Ai vrut und duh, ți-am dat un pește …

Atunci când vrei ceva, eu îmi zâmbesc în barbă.
Mă cauți în lămpi, visezi romantic seara sau cumperi un bilet câștigător,
Toate aiste mă fac să țopăi în extaz:
Mai am un pește-n plasa-mi groasă!

Vino de mă cată-n fum, visează despre mine,
Fi-voi prezent să-ți dau, să-ți împlinesc.
Ia să vedem,
Acum, ce vrei?

Dar lungă-i lista ta măi creatură pofticioasă!
Ia s-o scurtăm la trei.
Îți dau așa:

  • Iubitul ce-ți visezi, de dragoste și-amor viril să fie plin,
  • Eternitate ca să ți-l iubești și
  • Frumusețe în tot ce te-nconjoară.

Poftim … îți place acum? (așa am început și eu la rându-mi în Eden)

Mă-ntorc peste un veac să-ți văd semnul de plictiseală,
Mai vin peste o sută ca să îmi plângi în poală,
Sătulă de raiul ce te-nconjoară și se transformă-n iad făr-să se schimbe.

Voi râde că nu-s singur peste-o mie,
Zâmbind din nou în barbă:
Mai vrei dorințe împlinite, dragă?

Ha ha,
Voi fi din nou prezent să-ți dau, să-ți dovedesc,
Că eu sunt cel din Raiul pământesc,
Acel ce-ți dă un măr și-ți ia toată grădina!

Lasă un răspuns

