Motto

Oh, înger diafan al scrisului plăcut,
Acesta-s eu, cel ce-ți întunecă cerneala,
Otrava ce te face cu fiecare strop să te oprești,
Privind cu-ncredere-nainte,
Spunându-ți că o mare și-un pământ etern ne va desparte,
Când eu îți tot șoptesc în miez de noapte:
„Adu-mi tu raiul pe-al tău val,
Iar eu-ți voi da,
Tot iadul pe pământ!”

Un răspuns la „Motto

  1. Un schimb fair, zic eu, dai o lume la schimb, pe o alta lume…si asigurarea ca „o mare si-un pamant” nu le va desparti…Imi place, subiectul ar putea fi dezbatut in multe cuvinte, dar tu ai ales calea cea mai directa…Frumos sirul dublu de urme antitetice, sugestiv si reusit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

