Răspunsuri fără de sfârșit

Minutele îmi trec ca anii,

Așa petrec în preajma ta iubirea.

Un zâmbet ce-l au șarlatanii,

Știind că iar ți-am dat inima mea.

.

Nu-mi trebuie, e a ta,

Îmi este de ajuns numai privirea,

Sărutul, nemurirea

Din ochii tăi sfârșiți de toropeală dulce și sărată,

Izvorul perlelor ce le transform în stele,

Când albe, când albastre, parfumate.

.

„Să ne iubim !„- mi-ai spus cu zâmbetul pe buze,

Eu te iubeam deja de-o viață.

Minute ce s-au scurs visându-te,

Secunde trăite făr-de tine,

Secunde scurse dar în cel mai greu zadar.

.

Acum mă țin s-astâmpăr al sufletului trémur,

Văzându-te, simțindu-ți răsuflarea,

Cântând fierbinte, tăcut, urechii mele,

Amore, te iubesc!

Nu reușesc.

Îmi tremură toți fluturii-n stomac de fericire,

Iau focul din-năuntru,

Și mi-l aștern în palme și obraji,

Să-ți dăruiesc.

.

Transform necontrolat, Iubire,

Cântarea ta fierbinte în dans de flame roșii,

Tu-mi dai un ton, eu îl întorc în simfonie,

Cântată între perle,

Ce le preschimb în stele

Când albe când albastre, parfumate,

Parfum de flori de lună alintată-n ploaia venită dintr-o mare,

Iubirea mea nebună – Iubirea mea de foc, ce n-are încetare!

Lasă un răspuns

