Eterne iluzorii despărțiri

Deși mi-ai plecat de multă vreme, te simt, te văd în multe umbre ale celor ce mă înconjoară.
Deși tace aerul ce îl respiri către urechea-mi ce nu mai aude altceva decât speranța vocii tale, eu tot voi mormăi aceleași vorbe nesfârșite, rostite către nimeni.
Mă vor găsi întreg și neschimbat la suflet fără să-mi știe gustul amar ce-l am când mă trezesc.
Întotdeauna ai crezut că-s doar o picătură într-un ocean de oameni, uitând că-s doar o picătură, mai puțin decât o-ntindere de ape.
Mă bucur c-ai făcut-o, căci altfel după cum încă te mai amăgești, crezi c-ai fi suferit mai mult de dorul ce mulți cred că moartea ți-l alină.
Acum sunt doar inexistent ca-ntotdeauna, însă la fel ca amintirile ce le-adună lumea, fără să-mi doresc, amprenta-ntr-o viață mi-am lăsat.
Aș vrea să șterg aceste amintiri, dar ele se adună fără voie într-un vas de lut mare cât norul Magellan, colorate pentru mine, în ceață și îndepărtate pentru ochi străini.
Îmi pică bine toată tăcerea asta-n suflet căci am atâta liniște să te iubesc cum știu, ca-ntotdeauna.
Vei sta probabil în cealaltă parte a unui Univers nemărginit, crezând că totul ți-e pierdut, trăindu-ți clipa greu cum o natură cel puțin ciudată pentru tine a decis, dar vei vedea cu timpul o altă realitate, neașteptată sufletului tău trist.
Tristețea fără dragoste nu-și are sensul, iar lipsa ta dintr-o realitate nu are nimic de-a face cu eternul unei amintiri pline de drag, chiar de e tristă inima ce-o simte.
Parfum plăcut dar fără de miros e amintirea mea și-a ta în lumea celor ce poate ne vor judeca, e însă parfumul despre care mulți alții vor vorbi, un parfum de dramă ancestrală a unul negru-nconjurat de alb.
Dar tu, eu, în sâmburele acela ce se vrea întotdeuna nedescoperit, vom ști că liniștea acestei despărțiri a fost pecetea a tot ce ne-a unit.
Acum sunt doar inexistent ca-ntotdeauna, fiind însă pe veci acel ocean al tău privit prin ochiul meu ascuns într-o pădure de stele ce-ți clipesc în fiecare vis ce-l ai.

Lasă un răspuns

