Un Iulie fierbinte în April

Mă-ntreb doar seara când te văd,
Mă-ntreb ce-ar vrea să-mi spună,FB
Ochii tăi moi la fel ca părul tău prăpăd,
Ce parcă fără voce fac sufletu-mi să-ți cânte-n strună?

Stau strâmb, sperând să mă vezi tu drept
Mă-ndreaptă doar privirea-ți
Și-mi naște corpul flori de măr,
Să-ți fie drept parfum de nori,
Trăind, murind și iar trăind să simți ce-nseamnă nemurirea.

Știu că îți e cald în luna lui Cuptor,
O viață ce ţi-ai trăit-o într-o vară,
Te-așează și sprijină-ți năduful dară
Ca să-ți zâmbesc cu lemnul meu
Un strop dulceag, răcoare-n somn, și liniște de dor.

Copac, ori umbră
Verde de frunză ori albastrul ei fundal
Mă nevoiesc clipe trăite să stau de-o parte-a văii
Fugiţi voi clipe ale vieţii mele, nu vă vreau!
Căci sunt copac şi umbră,
Verde de frunză
Albastru înnorat
Iar sufletu-mi nu e în vârf
Ci tocmai jos în valea cea adâncă.
Prefer să mor fără de clipe
Fiind de toate într-un amalgam ascuns,
Vieţii cu eticheta liniştită a unicei alegeri asumate.

Mă-ntreb şi dimineţile când nu te văd
Plecat în toiul nopţii
Cu suflul greu ce-a fugărit un şi mai rău coşmar
Să nu de deie morţii…

Lasă un răspuns

