Să facem schimb?

Ai vrea să stai prezentă-n gândurile mele
Eu te accept, voyeur al nudului ce-mi e în amintire
Şi te provoc la jocuri de cuvinte privind paharul ce mi-e plin de oseminte
Ca cimitir prea plin al unor lacrimi ce-mi sunt de multă vreme sfinte.

Tu îmi răspunzi şi gândul ţi-e departe,
Jucându-se în mintea mea cu focul
Te-apuc şi mi te scutur, tu înfloreşti de parcă nu-s o brută oarbă
Ci cavaler cu calul de cristal, un cavaler al dorului medieval.
Mă folosesc de corpu-ţi feciorelnic muşcându-ţi pielea albă
Iar tu-mi zâmbeşti de parcă în priviri am nalbă
Ştiind că îmi produci un val de ceaţă
Acoperindu-mi ochii – furtuni ce se aprind atunci când mă priveşti în faţă
Timidă şi fragilă precum un cap de aţă
Ce nu mai vrea să lege prietenii de-o viaţă
Cu toţi nenorociţii ce te poftesc în somn.

Să te feresc de mine? Să te consum întreagă?
Ori poate visul ce-ţi tremură genunchii ai vrea să-l împlinesc?
Nu-mi pasă de răspunsuri, o ştii prea bine, înger
Căci eu sunt înrebarea
Ce-ţi macină balanţa ta fragilă – să fie suflet? orgasmul cel livresc?
Învârt pe-un inelar copila ce-n inimă încă-ţi mai este
Jucându-mă, dansând şi recitând în minte
Dar ştiu că soarta mea, fumoasa mea, e doar o filă de poveste
O filă arsă, ce-ncearcă să învie o pană pusă-n cui de-un foc ce demult înger nu mai este.

Mă înţelegi acum când spun că tu eşti viaţa?
În gândul meu, mereu un suflet ca al tău dorind să ţin?
Pricepi că vrerea ta e pentru mine o frunză de pelin?
Încarceratu-s eu, iar tu eşti mierea ce va schimba amaru-mi în venin.

Lasă un răspuns

