un început, scurt cât prima ta clipire

Mă întreb ce ai simți dacă ai fi în locul meu?
Nu, nu de empatie am nevoie,
Ci de un răspuns, oglinda mea.
Spune, ai mai simți ceva?
În emoții oare ai mai tremura?
Ce ai vedea dacă ai avea din ochii mei lumina?
Ai mai vedea imagini?
Culori?
Alb?
Întuneric?
Dar dacă ai scrie în locul meu?
Ai mai scrie tu ceva?

*

O mie și una de-ntrebări cu răspunsuri în povești de seară
Dar ai simți ceva de-ai fi în locul meu?

*

Împărțindu-ne aceeași despărțire
Uniți de-un infinit distanță.

2 răspunsuri la „un început, scurt cât prima ta clipire

  1. De fapt,răspunsul a fost așa:
    „Dacă aș fi in locul tău ,ți-aș da un răspuns.
    Și nu aș simți nimic.
    Dacă aș avea din ochii tăi lumina ,
    Aș privi doar în ei ,aș astepta diminețile ca să îți scriu în ele
    O mie și una de întrebări . Albe.
    Și o sa mă ierți că am îndrăznit a răspunde înainte de-a te cunoaște .
    Este …ca și cum aș primi eu însămi un răspuns.
    Și nu ,nici eu nu am nevoie de empatie….”

    Apreciază

Lasă un răspuns

