Un zâmbet dat la schimb pe-un zâmbet

black shore

De câte ori mă văd zâmbind
Te văd pe tine într-un colț, plângând
Și-mi piere zâmbetul în vânt.
Fă-i colțul cald și moale însă strâmt”, îl rog în gând,
Să plece lăsând lacrimile-n loc, schimbându-ne măcar pentru-o secundă soarta
Din colțul ei plecând să se transforme-n curcubeu,
Iar plânsul ei, să nu-l mai plângă ea, ci eu”.
Să facem schimb!”, mă rog de multe ori privind spre sud când văd că tace
Îți dau ce vrei din tot amarul meu,
Îți dau și focul, ia-l, e-al tău,
Dă-mi jar și tone de durere!!!
Ia-mi zâmbetul de o clipită și dă-i-l ei un an,
Te rog de fă-o fericită!
Promit c-o să zâmbesc din nou,
Chiar dacă de durere-o să mă chircesc
Cu fiecare zâmbet însă o să-ți spun
«Îți mulțumesc!»

2 răspunsuri la „Un zâmbet dat la schimb pe-un zâmbet

Lasă un răspuns

