du-te, dar vino

Mă-nfig în sufletu-ți plăpând
Ca șchiopu-n cârja-i moale.
Încerc să te dezbrac și-ți cânt
Plimbându-mi palma mincinoasă pe gâtul tău, agale.

Privești în ochii mei o lume ca de ceară
Cu forma ei  ce ți-e total necunoscută,
Sperând să-mi scapi de ascuțita ghiară
Ca-n alte dăți, poveste feminină ne-ncepută.

Te-ajută să-ți reziști în tremur
Doar forma-mi multiformă
Când  șterg broboane pe pieptu-mi apăsat în palmele-ți de aur
Cu nepăsarea mea diformă.

Și te întreb în vis șoptit:
Frumoasa mea, cum de se face refuzul tău rostit
Cu mijlocu-mi din ce în ce mai greu și buimăcit
De ale tale lungi picioare complet încolăcit?

Lasă un răspuns

