Mijloc de foc (vrajă ori blestem?)

În mijlocul verii
În mijlocul serii
Miros drumul sării
Plecată din tine
Prelinsă pe mine
Presată de sânul
Ce-mi este stăpânul
Din mijloc de seară
În mijloc de vară
Prinzându-mă-n joc
Punându-mă-n foc
Cu-al tău legământ
Prinzându-mă-n gând
Cu brațe ce prind
Intrând și ieșind
Din visul tău strâmt
Cu pofta-mi plecând
Din mijlocul verii
Cerându-mi în timp
Suflet-oglind
Plătind în ochii mei sorb
Întregul tău corp
Spre mijlocul serii
Dedă-te etern
Spre vulgul meu tern
Cu spaimă şi tremur
Când fi-voi prea dur
Cu mijlocul tău
Din mijlocul meu
O vară-ntr-o seară
Avută-ntr-o doară
Aşa să îmi fii
Cât eu voi mai fi.

Lasă un răspuns

